300 Eesti e-poe kassa analüüs ja tulemused

Wunderfront'i suur ülevaade ja analüüs: mida teeb 300 Eesti e-poodi enda checkoutis valesti ja kuidas oste kuni 35 protsenti suurendada? Vaata tulemusi Eesti E-kaubanduse Liidu blogis või Geenius.ee väljaandes.

Analüüsi käigus võrreldi pisteliselt väikeseid ja keskmiseid e-poode ning nende checkoutide vastavust maailmas ennast tõestanud parimatele praktikatele kasutajakogemuses ja disainis, mis moodustavad meie online ostukogemuse. Paljud analüüsitud e-poed töötasid WooCommerce platvormil, mida kasutab üle 3 miljoni e-poe maailmas.

Oleme läbi aegade nii mõnegi ettevõttega koostööd teinud

Loe tagasisidet

Wunderfront ja bitfiner on teinud Õpi Koos Google'i programmi jaoks üle nelja koolituse. Suurepärased teadmised ja oli rõõm koostööd teha!

Tom Pruunsild, Projektijuht

Väärtuslik partner Eesti E-kaubanduse Liidule, kes aktiivselt toetab ja harib e-kauplejaid. Meie näidis e-pood töötab Wunderfronti peal.

Tõnu Väät, Tegevjuht

Koostöö oli väga hea ja töö sujus kiirelt. Nad on omal alal eksperdid ja tunnevad viimaseid trende. Tellisime e-poe disaini Wunderfrontist.

Taavi Laeks, Juhatuse liige

Kümme kümnest! Koostöö Wunderfrontiga oli silmiavardav ja paistab, et head tööd saab teha ka kiirelt ja õiglase hinnaga. Väga positiivne!

Silver Ernesaks, CTO

Fantastiline koostöö! Wunderfront disainis meie digitoote UX / kasutajakogemuse paremaks ning töö oli kiire ja professionaalne.

Ott Ilves, Kasvuturundaja

A tasemel partner! Iga projekt on olnud nauditav ja samas väga konstruktiivne. Meie e-poe kasutajakogemus on märgatavalt paranenud.

Mari-Liis, Brändijuht

Olen Lauriga erinevates projektides koostööd teinud ja puhas rõõm. Saime häid ideid kuidas Tele2 keskmise tellimuse summat suurendada.

Urmas Piik, Tooteomanik

Professionaalne, motiveeritud ja kompetentne tiim. Nad näevad väljakutseid ja võimalusi ning mõtlevad kaasa.

Silver Rits, Nõukogu liige

Selge roadmap ja kõik rääkisid samasuguse lihtsusega mitte nii lihtsatest asjadest. Igaüks saab keerukat protsessi lihtsalt järgida.

Keit Kiissel, Turundus

Bitfiner, Wunderfronti asutajate agentuur, on strateegiline disainipartner, kes ei tee ainult lahedaid disaine vaid mõtleb ka parimate lahenduste peale.

Richard Rõõmusaar, Turundus

Bitfiner, Wunderfronti asutajate agentuur, on olnud meie humanitaar organisatsioonile pro-bonolt abiks pea iga nädal. Nende teenused on suurepärased!

Johanna Richardsson, Konsultant